
Nu sta ik bepaald niet bekend als voetballiefhebber, maar een beetje Oranje is wel leuk. Het kan te gek ook. Een buurman met twee oranje vlaggetjes op zijn auto, als ware het een lijkenwagen die Oranje bij voorbaat al het graf in rijdt. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Nadat ik met vriendin Lynda in Enkhuizen gezellig had bijgepraat en een cappucino had gedronken, ben ik door Hans & Ria uitgenodigd om met hen een vorkje te prikken in de pizzeria van de Haringstad. Stemmig Italiaans zou je denken. Misschien sfeervol laveren tussen stemmige Napolitaanse vuilnishopen naar je tafeltje, een grote foto van Il Duce Berlusconi aan de muur of bediend worden door uitgezette Roma? Niets van dat alles. Wat wel dan: Oranjevlaggetjes door de hele zaak. Ik bestelde een 4-Stagioni huispizza, in de hoop dat tenminste een kwart van de pizza naar de Italiaanse lente zou geuren...
Maar gezellig was het en de pizza smaakte goed..!

1 opmerking:
Hey Tikker,
ook aan het bloggen geslagen?
x Miek
Een reactie posten