vrijdag 27 juni 2008

Taakstraf

Bea op taakstraf Ze werd op een druilerige vrijdagochtend afgeleverd met het donkerblauwe familiebusje en ik had juist de koffie klaar. Het busje met het subtiele kroontje op de deuren. Tot maar liefst 75 uur taakstraf was ze veroordeeld door de Haagse rechtbank. Uit te zitten bij mij, jawel.

Koningin Beatrix (jij mag wel Trix zeggen lieverd) plofte haar weekendtas in een hoek, schoof aan en babbelde honderduit over de rechtzaak. Ze bleek veroordeeld wegens het illegaal downloaden en verspreiden van seniorenporno. Seniorenporno, hoorde ik dat goed? Ik ging rechtop zitten en was een al oor. Glimmend vertelde ze over de geheime amateurvideo van een erotisch onderonsje tussen majoor Bosschaert (RIP) met kardinaal Simonis. Trix liep met haar Einzames Vergnügen tegen de lamp toen ze de tape aan het Nepalese koningshuis probeerde te slijten. Maar spijt?

Mijn tijdelijke huisgenote had het erg naar haar zin en bleek zich snel aan te passen aan het reguliere burgerleven ten huize van Tikker. Al binnen een uur viel ze terug op de originele Haagse taal en rookte ze ene asbak na de andere vol met Marlboroughs. Een bord bruine bonen leidde onherroepelijk naar de onvermijdelijke scheten en na een halve fles Beaujolais lanceerde ze de ene schuine mop na de andere, vergezeld met krachttermen waar een bouwvakker nog bij zou verbleken. Net echt.

Het weekeinde met de best betaalde bijstandsmoeder van Nederland vloog voorbij en het gebeurde tijdens haar laatste logeernacht. Na een verhitte vrijpartij met mijn minnares bleek ze plotsklaps in dezelfde kamer te staan, filmcamera in de aanslag. Betrapt en beteuterd vroeg ze me nog of ik het voorval discreet zou willen melden bij de Reclassering: ze had een topweekeinde gehad bij de Tikkers en zou er namelijk graag nog een taakstraf achteraan willen knopen. Het donkerblauwe familiebusje arriveerde maandagochtend precies op tijd en ik heb haar vriendelijk uitgezwaaid. Haar camera heb ik trouwens in beslag genomen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hahahhaha

Anoniem zei

tsss....die Trix toch!

M-GLOW zei

Tikker! Ik vind het geweldig!! Ga vooral zo door met deze verhalen, hier hou ik van!